Lite blandat

Hej!
Det kan just nu se lite konsigt ut på bloggen då den håller på att genom gå en makeover,jag lovar att ni kommer tappa hakan nör det väl är klart.
Veckans Hiss och Diss kommer såklart att läggas ut men tyvärr inte idag utan det blir imorgon istället då jag inte kommit på något än.
Både jag och Sofie vill tacka Adelina Jörlöv (klicka på namnet för att komma till hennes fotoblogg och klicka hääär för att komma till hennes vardagsblogg)som gjort våran fina design,vill ni ha en snygg desing gjord av henne tror jag nog att de bara är att fråga henne.Hon finns på facebook så ni kan nog skriva dit.En snygg och bra design och designmakare är svåra att hitta så det var tur att Sofie hittade dig!
Tack och Åter Tack vi kommer till 100% höra av oss när det är dags för ny makeover!
 
- Ebba & Sofie
 
emelie
2014-06-18 @ 22:01:23
URL: http://emeliestarrin.blogg.se

Spännande! Alltid lika kul när man fått en ny och fräsch design :)

Svar: visst är de,de kommer bli jättesnyggt =)-Ebba
Team SE




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SEteam.blogg.se

Sofie Karlsson & Tootsie Boy Ebba Carlström & Not For Pleasure

RSS 2.0