Tredje dagen med Notte

Hej!
 
Jag känner att den rubiken kommer bli lite uttjatad men det är bara denna veckan ut jag lovar.Idag har vart en bra dag överlag,förutom att jag är på väg att bli förkyld men inget stoppar mig från att vara med hästarna.Det blev en sväng ut till stallet idag med som tur var.Det har ju vart å fint väder idag här i Vetlanda så det fick bli en sväng ut i skogen för oss 3 men Notte ville gå och kramas med Michaela istället eller var de kanske bara att han vart ouppforstad?
Iallafall vi tog en sväng ut i skogen på typ en halv timme,40 minuter kanske.Det gick bra och han lunkade på bra,ibland lite för bra och gick före Michaela.Vi får träna på de där men han gav sig ett tag och gick tiktigt fint brevid.Han hade nog även idag lite överskottsenergi så Notte fick gå på volten även idag och det gick så mycket bättre idag,han har nog slappnat av lite och jobbade på mycket bra,han fick springa av mig mest och bli av med lite energi.Han fick även en ny hage idag,mycke gräs att äta så det blir lite mindre hö för honom,han är en riktig guldklimp med den rätta glimten i ögat.Notte är en på miljonen och der är vad som gör honom till honom,ser fram emot att lära känna hon.
Jag lägger ut filmen sedan då den inte riktigt laddat klar men så fort den är klar kommer den ut.
-Ebba 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SEteam.blogg.se

Sofie Karlsson & Tootsie Boy Ebba Carlström & Not For Pleasure

RSS 2.0