Summering över veckan...

Hej,Ebba här!
Jag har vart så dålig på att skriva men har inte haft så mycket att skriva om.Denna veckan så hade jag ju Notte tors-lörd.Allt har gått jättebra förutom att vädret sig men nu går de mot bättre väder hoppas jag då jag ska ta ut och in hästarna i 2 veckor framöver.
För er information så fyller jag år idag,eller de resterande 30 minuterna av dagen.Har tjänat ihop en summa pengar idag och mer kommer,jag kommer ju blir rik.Under veckan så jag Notte och jag ridit mycke bommar men även ridit ut en sväng,är så jätteglad att jag fick den chansen att lära känna honom lite bättre,men nu efter detta så kommer jag bara ha honom på onsdagar tyvärr men kommer att försöka göra inläggen lite roliga ändå...
vi hörs
- Ebba










Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SEteam.blogg.se

Sofie Karlsson & Tootsie Boy Ebba Carlström & Not For Pleasure

RSS 2.0