sjuk+lite tid = dålig uppdatering

Hej!
Som ni kanske märkt så har det vart lite dåligt med inlägg de senaste dagarna från både mig och Sofie men hon har ju en anledning som ja inte har.När jag är sjuk blir jag väldigt negativ och lat så det är därför och jag har haft lite lite tid nu över midsommar men det är påväg upp igen.Under nästa vecka kommer jag att ha Notte själv under några dagar,inte säker på vilka än men de tar vi nästa vecka.
Jag var ute och träffade Notte igår och det blev även en ridtur för min del,det var första gången jag satt på honom och det var lite ovant men det ska nog gå bra.Vi gick ut på en promenix i skogen utan några vidare kvar utan bara strutta runt i skritt i skogen.Det gick hyfsat bra.
Notte har kommit in väldigt bra i stallmiljön och sådär,snabbare än vad jag trodde faktiskt.Första veckan är snart över snart och efter vecka 26 så blir Notte bara min 1 kanske 2 gånger i veckan.
Idag ska jag cykla ut dit men jag vet inte vad vi ska göra,men det blir säkert något kul.
Eftersom jag kommer att ha så mycket tid i sommar så hade jag tänkt att kanske skaffa en medryttarhäst till då jag vill ha något att göra nästan alla dagar i veckan men det är inte säkert än.
 
-Ebba 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SEteam.blogg.se

Sofie Karlsson & Tootsie Boy Ebba Carlström & Not For Pleasure

RSS 2.0