sjuk på midsommar

Hej!
Detta är den nästan första gången det vart soligt ute på midsommar och gissa vad,såklart så ska jag vara sjuk.Det kommer lixom inte mer olägligt.Jag hade sett fram emot detta,men jag tänker följa med iallafall men jag kommer nog mest ligga i sängen och dö typ.Jag hoppas att jag blir frist till nästa vecka då jag har Notte ev. ons-sön och jag fyller år då jag blir 15 om 9 dagar.Ska till stallet imorgon då jag kommer att jobba för att bli lite friskare,tror att komma till hästen kan hjälpa lite med.Today så blir de inget för mej men jag är säker på att Notte mår bra idag.Vi hörs!
- Ebba

emelie
2014-06-24 @ 11:59:36
URL: http://emeliestarrin.blogg.se

Gud så tråkigt att du blev sjuk :(

Svar: Jo de var de verkligen men hade trevligt ändå :)
- Ebba
Team SE




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SEteam.blogg.se

Sofie Karlsson & Tootsie Boy Ebba Carlström & Not For Pleasure

RSS 2.0