LOVE DON'T DIE EASY

 
Sitter nu efter en otroligt bra helg och två bra start av arbetslivets dagar med kattungarna som jag har i min säng och lyssnar på lite musik. Sånna här dagar där man verkligen uppskattar allt, men också en sån dag då man saknar dom man älskar och inte har kvar som mest...
 
"kärlek dör aldrig enkelt" det är sant.. Att förlora någon som betytt allt är jobbigt. Och jag är åker på att vi alla kommer uppleva den hemska dagen eller de dagarna. 
 
På bilden ser ni min förra häst, Michelina Tibby. Det var vår sista sommar tillsammans. Förra sommarn. Hon var min i 5 år och hon blev 23 år gammal. Nu ör det snart 3,5 månader utan henne. Fruktansvärt. Men ibland måste man tänka på hästens bästa, och inte ens eget bästa. För de man älskar, kommer alltid för mig iallafall, gå före sin egna hälsa. Det är hemskt och säga det. Men det är sanning. 
 
- Sofie 
 
Lisa Lignell - THELI
2014-06-29 @ 16:53:54
URL: http://theli.webblogg.se

Fina bilder! :D Kram! <3




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SEteam.blogg.se

Sofie Karlsson & Tootsie Boy Ebba Carlström & Not For Pleasure

RSS 2.0