Ännu en dag

Jaaaa, ännu en dag nu ja. Idag har de väll vart en halv jobb dag. :) Passade mina sysslingar. De hjälpte mig rensa garderben. sen åkte vi till stllet, där fick vi satt upp två träns hängre och en sadelhängare. Tjusigt ble det!
 
Sen fick jag jagat ut farfar och ully så tog vi 4 en liten tur till holmenvägen.sen plockde vi lite smultron.
när vi kom hem igen åt vi sedan bakade vi chokladmuffins! gott!! :)
 
Sedan började jag städa hallen, blev riktigt bra! Damsugae dessutom dörrmattan överdrivet noga. Men ska de va så ska de va! sedan var det middag och de blev köttfärsås ch spagetti. helt okey middag! :)
Efter middagen åkte jag och mamma och hämtade ett paket med lite kläder i, bland annat saker till mig. (Y)
 
till kvällsmat blev det JORDGUBBAR! Oj så gott. inte illa pinkat.  ;)
 
- Gonatt, Sofie
 
Ps. Ully tycker om mariekex, se hennes reaktion på min instagram snarast, - ROCKNROLLSOFIE Ds.
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SEteam.blogg.se

Sofie Karlsson & Tootsie Boy Ebba Carlström & Not For Pleasure

RSS 2.0