andra riktiga arbetspasset på Notte

Hej!

Alltså jag är riktigt stolt över Notte.Idag red jag han själv och det gick bra.Han var lite svår i början men de tar nog ca 30 min bara att få han uppvärmd men de släppte sedan och han blev riktigt fin.Vi kör fortfarande inte så mycket på formen utan mer att vi får bjudning framåt och att han jobbar på.Vi la ut bommar idag för att han måste lära sig att lyfta på fötterna,han snubblar hela tiden så det blir mycket sådant nu när jag har han själv tors-sön.Tror att de kommer gå riktigt bra och jag är taggad.Kommer att köra mycket bom övningar med honom så han ni några bra tips så kommtera gärna.
Vi hörs!
- Ebba






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SEteam.blogg.se

Sofie Karlsson & Tootsie Boy Ebba Carlström & Not For Pleasure

RSS 2.0