Andra dagen med Notte

Hej!
 
Som jag skrev igår så har jag fått en ny medryttaräst som heter Not for Plesure men kallas Notte,idag var de hans andra dga med oss och han sköte sig jättebra.Jag har gått och spänt mig hela dagen bara för att få träffa honom igen.Han hade överlevt natten bra och det verkade inte som det hänt något under natten.När han kom igår så hade jag trott att han skulle vara mer nervös än han faktiskt var,han visade upp sig för stona i hagen brevid och gick runt och nosade men sedan var de inte så mycket mer.Notte visade sig nog mer lugn än han var men egentligen så hade han mycket energi han ville bli av med men i den lilla hagen han just för tillfället gåt i kan man inte visa den energin men de visas nog imorgon när han kommer till sin nya lite större hage.
Idag så fick Nitte springa av sig på volten med longerlina,det var lite hopp och sådär men inget jättemärkvärdigt,vi satte på en påhittad inspänning med hjälp av en graman och de funkade faktiskt bra och han sänkte huvudet och fick en fin form men huvudet åkte upp nästan lika fort.Jag filmade lite och hade tänkt att lägga ut de på videofyme så ni kan hålla utkik här då jag har länkat bloggen där så de kommer hit automatiskt.Jag tog även lite bilder med Michaelas kamera som kommer att ligga här nedan för.
Ny och snyggare design är på väg,den kommer nog förhoppningsvis upp denna veckan,är inte säker dock,den är jättesnygg eller jag hoppas på att den kommer att bli det iaf,vi har ju vart med och bestämt färger och liknande men gett henne fira händer på resten typ,de kommer bliså snyggt här sedan.Blir även en tur till stallet imorgon såklart och jag ser fram emot det.
 
- Ebba 
 
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

SEteam.blogg.se

Sofie Karlsson & Tootsie Boy Ebba Carlström & Not For Pleasure

RSS 2.0